Medlemskontingent, medlemskort og klubbturer etter 1.mars

Category: Nyheter

På årsmøtet 22.februar vil det bli utdelt medlemskort til dem som har gyldig medlemskap i 2013. (Er du i tvil om ditt medlemskap kan du sjekke ved å sende en mail til kontingent@1dykkeklubb.no)

Har du ikke anledning til å komme på årsmøtet kan du etter 25.februar finne medlemskortet ditt på Nemo, snakk med Eivind.

Etter 1.mars må du kunne fremvise gyldig medlemskort når du setter deg opp på turlisten på Nemo, eller til dykkeleder/båtfører når du går ombord i båten. Mister du medlemskortet ditt kan du ta kontakt på kontingent@1dykkeklubb.no for å få nytt. Vi lager nå medlemskort fortløpende etterhvert som det kommer til nye medlemmer.

Har du spørsmål eller kommentarer – send oss en mail på kontingent@1dykkeklubb.no