Årsmøte 22.februar

Category: Nyheter

Årsmøte i 1dykkeklubb blir avholdt 22.februar 2013 i Sildelagets lokaler i Slottsgaten 3.

Vi starter klokken 18. Kommer du litt sent kan du ringe på døren og vi kommer ned å slipper deg inn.

Husk at medlemskontingenten må være betalt for 2013 for at du skal ha stemmerett på årsmøtet. Har du betalt etter 21.02 kan du ta med kvittering. Er du usikker på om du har gyldig medlemskap kan du sjekke ved å sende en mail til kontingent@1dykkeklubb.no

Etter årsmøtet blir det anledning til å ta en tur på byen for de som ønsker det. NB Kun for medlemmer over 18 år.

Det vil bli utdelt medlemskort på årsmøtet, har du ikke anledning til å delta på årsmøtet kan du hente ditt medlemskort på Nemo. (etter 25.februar)